FAQ
Μπορώ να κάνω αγορές για μεγάλες ποσότητες ;
Το κατάστημα μας προσφέρει τη δυνατότητα μαζικής αγοράς προϊόντων τόσο απο την Ιταλία όσο και απο την Ελλάδα. Μία απο τις υπηρεσίες μας είναι να ντύσουμε μαζικά οποιοδήποτε είδος καταστήματος με ότι σχέδιο θέλετε και όση ποσότητα χρειάζεστε. Κατόπιν επικοινωνίας, μπορούμε να προσφέρουμε όλα μας τα είδη σε ότι χρώμα και σχέδιο θέλετε, φυσικά να τυπωθεί με κάθε τρόπο ( ψηφιακά, κέντημα κλπ ) το λογότυπο σας και να έχετε το τέλειο αποτέλεσμα και μοναδικά κομμάτια μόνο για την εταιρεία σας. Απο τις συνεργασίες μας ξεχωρίζουν οι ακόλουθες : Μπουφάν Ιταλικά για την εταιρεία μαρμάρων και γρανιτών GMC. Ποδιές, πουκάμισα και καπέλα για το Tartufo pizza & pasta. Πουκάμισα, ποδιές και παντελόνια για το Fileto restaurant. Ποδιές και πουκάμισα για το Honey bar. Παντελόνια, ποδιές, πουκάμισα και καπέλα για το Navarino bar. Παντελόνια, παντελόνες, πουκάμισα, πουκαμίσες, ποδιές, καπέλα και μπλούζες για το The vine restaurant στη Σαντορίνη.
Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:
• Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι’ αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
• Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@abitoshop.gr, είτε σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 2521045443
Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;
Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος μόδας, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό ‘καλάθι αγορών’ σας.
Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΜΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2521045443 εργάσιμες ημέρες 09:00-21:00 ή μέσω fax στο 2521045443 όλο το 24ωρο.
Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.
Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.
Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου.Τι μπορώ να κάνω;
Στο abitoshop.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.
• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση info@abitoshop.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00-21:00
• Να στείλετε fax στο 2521045443, όπου θα γράφετε ό,τι αναφέρετε παραπάνω για το e-mail
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:
• Με e-mail στο info@abitoshop.gr
• Τηλεφωνικά στο 2521045443
• Με fax στο 2521045443
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Το abitoshop.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο info@abitoshop.gr ή τηλεφωνικά στο 2521045443 στις 09:00-21:00
Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του abitoshop.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη αν αυτή γίνει με courier και το e-shop.gr αν γίνει μέσω ταχυδρομείου.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του abitoshop.gr έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής. Οι τρόποι αυτοί είναι:
Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή. Επίσης, υπάρχει πάντα η δυνατότητα πληρωμής στο κατάστημα την ώρα της παραλαβής του προϊόντος.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς του abitoshop.gr.
Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου τηλεφωνικά στο 2521045443 ή μέσω email: info@abitoshop.gr ή μέσω fax στο 2521045443.
Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών και επιπλέον στα τόσα χρόνια λειτουργίας μας δεν έχει υπάρξει ούτε μία περίπτωση απάτης ανάμεσα στις χιλιάδες των πελατών μας.
Paypal : Μόνο με τον λογαριασμό που διαθέτετε στην paypal πληρώνεται απευθείας.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;
Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server του abitoshop.gr με κρυπτογράφηση
Επιπλέον το abitoshop.gr, κατά την πρώτη φορά χρήσης της πιστωτικής σας κάρτας θα σας ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία διασφάλισης της ταυτότητας του ιδιοκτήτη της κάρτας. Ζητούμε την κατανόησή σας για την πρόσθετη αυτή επιβάρυνση που αποκλειστικό σκοπό έχει την αποφυγή χρήσης κλεμμένων πιστωτικών καρτών και την προστασία έτσι των πραγματικών ιδιοκτητών τους. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται μόνο κατά την πρώτη χρήση της κάρτας, παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.
Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Dinners Club, Discover
Στο abitoshop.gr η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Και είμαστε υπερήφανοι που έχουμε καταφέρει για εσάς να ήμαστε οι διαπιστωμένα πιο γρήγοροι στην διεκπεραίωση παραγγελιών και πάντα με τις καλύτερες τιμές. Έτσι αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις 13:00 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 99% την επόμενη ημέρα σπίτι σας. Πιο συγκεκριμένα:
Για σχεδόν όλες τις πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδος εκτός των νησιών η παράδοση γίνεται την επόμενη ημέρα ( next day delivery ). Σε δυσπρόσιτες περιοχές και νησιά πιθανόν να χρειαστούν 2 ή το πολύ 3 ημέρες.
Ευρώπη και Κύπρος: Σε 5 εργάσιμες ημέρες η παραγγελίας σας είναι εκεί.
Το Abito μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
Όλες οι παραγγελίες εσωτερικού, αποστέλλονται με ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ (Courier) και μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολής εδώ : ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ . Αναλόγως την περιοχή στην οποία βρίσκεστε, παραλαμβάνετε το πακέτο σας συνήθως σε 1 – 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που ολοκληρώσατε την παραγγελία σας. Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής της παραγγελίας σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και θα αποσταλεί εντός 24 ωρών. Θα λάβετε ένα email που θα δηλώνει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί.
Αν για οποιοδήποτε λόγο, η παράδοση ενδέχεται να αργήσει περισσότερο, θα ενημερωθείτε άμεσα τηλεφωνικά.
Τα έξοδα αποστολής για οποιαδήποτε περιοχή στην Ελλάδα είναι 3,00 € ανεξαρτήτως βάρους και όγκου προϊόντων, για παραγγελίες με συνολική αξία μικρότερη ή ίση των 59,90 € και 2,00 € η αξία της αντικαταβολής.
Αν το συνολικό ποσό (χωρίς τα μεταφορικά) της παραγγελίας σας είναι μεγαλύτερο των 59,90 € τότε τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε η αποστολή να γίνει με άλλο τρόπο ή διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών, πρέπει να μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικά στο 25210 45443 πριν ή αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε αυτήν την περίπτωση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και όχι το abitoshop.gr .
ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Για όλες τις παραγγελίες εξωτερικού ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ η δυνατότητα αντικαταβολής. Πρέπει να γίνει αρχικά η κατάθεση στους λογαριασμούς της εταιρείας και στη συνέχεια να αποσταλεί η παραγγελία σας.
Όλες οι παραγγελίες εξωτερικού, αποστέλλονται με ΕΛΤΑ (Courier) και παραλαμβάνετε το πακέτο σας σε 7-12 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που ολοκληρώσατε την παραγγελία σας. Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής της παραγγελίας σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και θα αποσταλεί εντός 24 ωρών. Θα λάβετε ένα email που θα δηλώνει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί.
Αν για οποιοδήποτε λόγο, η παράδοση ενδέχεται να αργήσει περισσότερο, θα ενημερωθείτε άμεσα τηλεφωνικά.
Τα έξοδα αποστολής στην Ευρώπη είναι 20,00 € ανεξαρτήτως βάρους και όγκου προϊόντων, για παραγγελίες με συνολική αξία μικρότερη των 200,00 €.
Αν το συνολικό ποσό (χωρίς τα μεταφορικά) της παραγγελίας σας είναι ίσο ή μεγαλύτερο των 200,00 € τότε τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε η αποστολή να γίνει με άλλο τρόπο ή διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών, πρέπει να μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικά στο 25210 45443 πριν ή αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε αυτήν την περίπτωση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και όχι το abitoshop.gr .