Skip to main content
Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 50€

Επιστροφές Προϊόντων

Τα έξοδα επιστροφής για αλλαγή προϊόντος είναι αποκλειστικά και μόνο δική σας ευθύνη.  Για ευκολία και άμεση εξυπηρέτηση ωστόσο,  μπορούμε να αναλάβουμε την παραλαβή και την πληρωμή του δέματος σας και η χρέωση θα γίνει από εμάς, στην αποστολή  της νέας σας παραγγελίας. Τα έξοδα επιστροφής με αυτό τον τρόπο θα είναι μόνο 7,00 €. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο για την αποστολή του δέματος.

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.


Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις:

1. Εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το abitoshop.gr .

Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του προϊόντος σας. Θα σας αποστείλουμε την επόμενη κιόλας ημέρα το σωστό προϊόν, και όταν αυτό έρθει σε εσάς θα το παραλάβετε και θα παραδώσετε στον υπάλληλο της courier το δέμα με το λανθασμένο προϊόν (παράδοση – παραλαβή).

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το abitoshop.gr .

2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του. Θα σας αποστείλουμε την επόμενη ημέρα το σωστό προϊόν, και όταν αυτό έρθει σε εσάς θα το παραλάβετε και θα παραδώσετε στον υπάλληλο της courier το δέμα με το λανθασμένο προϊόν (παράδοση – παραλαβή).

Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το abitoshop.gr .

3. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας.

Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου από τα προϊόντα, μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να το/τα επιστρέψετε. Μπορείτε να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (α) ίσης αξίας, (β) μικρότερης (η διαφορά θα πιστωθεί στο όνομά σας για επόμενη αγορά) ή (γ) μεγαλύτερης αξίας (θα χρεωθείτε τη διαφορά).

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται αφόρετα, με συνημμένες όλες τις ετικέτες και σε κατάσταση πώλησης σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.

Σε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα θα εμφανιστούν στο λογαριασμό σας σε διάστημα 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής από εμάς. Συνιστούμε για δική σας διευκόλυνση, ώστε να μην υπάρχουν επιπλέον κρατήσεις από την τράπεζα, ο λογαριασμός που δίνετε να ανήκει σε τράπεζα : Τράπεζα Πειραιώς (Piraeus Bank) ή Έθνικη Τράπεζα (NBG Bank).

Αντικατάσταση ή αλλαγή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο αν υπάρχει διαθεσιμότητα στο ζητούμενο προϊόν. Αν το προϊόν που θέλετε δεν υπάρχει, το τμήμα εξυπηρέτησης του e-shop θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προσφέρει επιπλέον επιλογές.

Συνεπώς, μας στέλνετε το προϊόν, και αφού το παραλάβουμε, επικοινωνούμε μαζί σας για τα περεταίρω.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα οποιασδήποτε αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Σημείωση : Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής, τα έξοδα αντικαταβολής και τυχόν κρατήσεις των τραπεζών σε περίπτωση πληρωμής με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιασδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.
2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Απ. Λιανικής, κλπ).
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών/courier ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ στην παρακάτω διεύθυνση:

abitoshop.gr
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σμύρνης 24, 66133, Δράμα
Τηλ: 25210 45443
Email: info@abitoshop.gr

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο για την αποστολή του δέματος.

Καλάθι0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!
Συνέχεια Αγορών